تو مرا می فهمی...
 
سکوت دل
پنج شنبه 26 مرداد 1391برچسب:, :: 15:11 ::  نويسنده : شیوا خوشگله

 

تو مرا مي فهمي


من تو را مي خواهم

وهمين ساده ترين قصه يک انسان است

تو مرا مي خواني

من تو را ناب ترين شعر زمان مي دانم

و تو هم مي داني


تا ابد در دل من مي ماني 



نظرات شما عزیزان:

shahram
ساعت10:49---19 ارديبهشت 1392
سر زدها...........کجا رفتی با آن شمارت کلا خا موشه ----با من ی تماس بگیر


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 16
بازدید ماه : 212
بازدید کل : 5396
تعداد مطالب : 34
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1